divendres, 24 de juliol del 2015

Què és la Sort??






Avui vull dedicar aquest post a tots aquells que algun cop m’heu dit “quina sort que tens!!” o els que a vegades m’heu criticat (a la cara o a l’esquena) perquè penjo fotos que no hauria de penjar perquè “no tothom té la sort que tinc jo”. Per començar, està clar que totes aquestes persones em coneixeu molt molt poquet. Primer de tot dir-vos que jo no hi crec amb la sort, ni tan sols amb la mala sort, I que quan em retrassen o cancel.len vols, perden maletes, trenquen taules, i un llarg etc, simplement penso que sóc gafe per naturalesa.

Centrem-nos amb el terme “SORT”. Què és per vosaltres “la sort”? Perquè per mi, explicat d’una forma molt simple, tenir sort és que et passin coses bones, a l’atzar i sense buscar-les, treballar-les ni merèixer-les. Llavors hi ha algo que no entenc gaire, en quina part de la meva història-vida he tingut tanta sort que no pugui ni penjar una trista foto sense que se’m critiqui?? 

Deu ser que vaig tenir sort de plegar del Banc on feia més de deu anys que treballava per aventurar-me a perseguir el meu somni. És clar, per deixar una feina estable amb un bon sou, per arriscar-te a perdre-ho tot (o guanyar una vida, en el meu cas) s’ha de tenir MOLTA SORT! Creieu que vosaltres també podríeu tenir tanta SORT?

Perquè per haver de vendre’t la furgoneta i gastar-te tots els teus estalvis per poder competir en el Mundial perquè amb l’ajuda dels sponsors no arriba ni per pagar el desplaçament a la competició, s’ha de tenir una passió molt gran però sobretot MOLTA SORT, no?!

I és clar, el haver de fer un “parón” de la competició per posar-te a treballar el que no s’ha escrit, per poder fer una mica de calaix i tornar a l’atac l’any vinent, això també és tenir MOLTA SORT!

És que al final fins hi tot em fareu dir una tonteria!! Obriu els ulls! La sort no existeix, tú, i només tú pots fer que la teva vida sigui la que vols!! L’única SORT que he tingut en aqueta vida és nèixer en una familia on m’estimen i em recolzen sigui banquera o faci el que realment em faci feliç. 

La “SORT”, com vosaltres ho anomeneu, ES BUSCA I si hi ha coses que no us agraden de la vostra vida doncs canvieu-les!! Com jo vaig fer i com molta gent fa, però prou de lamentacions i envejes insanes.

I ara igual podeu canviar la paraula “SORT” per la “CULLONS”... i si us plau, abans de jutjar o criticar a algú penseu-vos-ho dos cops i esbrineu la història que hi ha darrere aquesta persona.

Bon cap de setmana a tothom


JUST ONE LIFE!